poniedziałek, 10 lutego 2014

"I z marzeń można zrobić konfitury. Trzeba tylko dodać owoce i cukier."

Znowu znikam na chwilę. To znaczy zniknę w czwartek. Pojawię się ponownie za 8 dni.

Wyjeżdżam.
Jadę na obóz.
Cieszę się na ten obóz wyjątkowo i też wyjątkowo jadę pełna obaw. Otóż pierwszy raz jadę na obóz jako kadra.
Od mojego pierwszego obozu w Zielonej Górze, a było to 8 lat temu marzyłam o tym by znaleźć się w kadrze i w końcu się udało. Bardzo długo na to pracowałam. Tak szczerze mówiąc już zaczynałam wątpić, już nawet przebiegały mi po głowie nieśmiałe myśli, żeby się wycofać. A tu trach, dzwoni telefon i tak niespodzianka.
Zdaję sobie sprawę z tego, że to nie będzie łatwe i czeka mnie 8 dni ciężkiej pracy. Mnóstwo wysiłku, niewiele snu. Jednak cieszy najbardziej, że w końcu to ja będę mogła dać komuś coś z siebie i oddać to co ja dostałam parę lat temu. 

25 komentarzy:

  1. Nie wyobrażasz sobie, jak się cieszę :))) Super!!!
    I POWODZENIA :)))
    A potem czekamy na relację..............

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj relacja będzie na pewno pełna wrażeń, oby pozytywnych :-)

      Usuń
  2. powodzenia i baw sie dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna wiadomość. Pełna mobilizacja, ale i odskocznia od codzienności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak o codzienności to ja nawet nie będę miała czasu myśleć :-)

      Usuń
  4. Ostatnio często spełniają się komuś marzenia:)Kolejny dowód,że warto marzyc i wierzyc że spełni się,i walczyc:))
    Cieszę się z tobą.Wracaj zmęczona ale zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno wrócę zmęczona, ale pełna nowej energii :-)

      Usuń
  5. Odkąd Cię poznałam, wiedziałam, że możesz być przykładem dla innych. To idealna rola dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciała bym po prostu dzielić się moim doświadczeniem, a może to komuś pomoże ...

      Usuń
    2. Jestem pewna, że niejednej osobie.

      Usuń
    3. bardzo miła jesteś :-)

      Usuń
  6. Cieszę się razem z Tobą!
    Cudownnego czasu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super! Cieszę się bardzo.
    Może uda Ci się trochę też odpocząć? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno od rzeczywistości i zwykłych codziennych problemów :-)

      Usuń
  8. Gratulacje! Powodzenia w takim razie!

    OdpowiedzUsuń
  9. to fantastycznie :) życzę sukcesów i czekam na relacje :D jak to fajnie, kiedy marzenia się spełniają. myślę, że to pomoże Ci oderwać się od smutnych myśli, które ostatnio Cię trapiły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mnie stawia do pionu i sprawia, ze chce się żyć :-)

      Usuń
  10. Jak fajnie! Gratulacje i miłego pobytu życzę;))
    No i czekamy na relacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia !
    I czekam na relacja z pobytu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, ze to będzie pozytywna relacja ...

      Usuń
  12. No to odpoczynku i pracy życzę :)

    OdpowiedzUsuń