środa, 5 lipca 2017

Zwariuję!!!!!!!!!!!!!!

Ostatni weekend siedziałam w domu. NIE LUBIĘ tego!!!!!!!!!!
Mogło by się wydawać po całym tygodniowym zabieganiu, praca, dom, obiad, pranie, sprzątanie itd. itp. człowiek tylko marzy o wypoczynku. NIE CHOLERA, ja marzę by uciec z domu.
Nienawidzę takich pustych weekendów, nic nie znaczących, ze zmarnowanym czasem.
Mąż w pracy, syn wyjechał na festiwal, za oknem deszcz, wiar, błyski, grzmoty, strach nos wystawić.
MASAKRA!!!!!!!
I przede mną taki kolejny się zapowiada z tą różnicą, że syn wrócił i będzie, a przynajmniej będzie się przez dom przewijał. Jedyny ratunek przed zwariowaniem to nadzieja, że pogoda będzie lepsza to sobie gdzieś polezę.
A tak a propos to ja się pytam: GDZIE JEST LATO??????

24 komentarze:

  1. Lato jest na wakacjach :/ U nas też pogoda marnista, aż trudno uwierzyć, że może być tak zimno w lipcu. Się rozjeździłaś i teraz ciężko w domu wytrzymać. Musisz męża nakręcić na jakieś kolejne eskapady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. męża to ja nakręcać nie muszę, ja organizuję on wiezie to nie w tym rzecz ... no an krótki 4 dniowy urlop za tydzień .... a lato to jest jakaś masakra :(

      Usuń
    2. Dlatego cieszę się że w tym roku w lato będę korzystać z kalifornijskiej pogody :) Liczę że się nie rozczaruję :) A jak wrócę w sierpniu to i tu się zrobi pogoda i będę mogła jeszcze tutaj pokorzystać :)

      Usuń
    3. no i tego Ci z całego serca życzę :-)

      Usuń
  2. U mnie ani lata, ani zdrowia. Masakra jakaś. Trzymaj się tam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie też lekko zdrowie szwankuje, bo jak tu się dobrze czuć, kiedy pogoda się zmienia jak w kalejdoskopie, w jednej chwili słońce, a za chwilę deszcz i zimnica. Ja się trzymam i ty się trzymaj :*

      Usuń
    2. No właśnie... może przez tę pogodę zapalenie mi się odnowiło :( Do diabła z takim latem. Trzymam się, jak niemal zawsze :)

      Usuń
  3. Pacz, a ja po pierwsze nie lubię slonca i ciepla, a po drugie przespane w domu weekendy uważam za najlepsze 😛 Podziwiam aktywnych ludzi jednakże wole kocyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no patrz, a obie my to Lwy ... ale przeciwności się podobno przyciągają ;-)

      Usuń
    2. Nie podobno a z pewnością ☺

      Usuń
    3. i to mnie cieszy, bo nudno nie jest :-)

      Usuń
  4. Lato jet TU - i dlatego tym razem to ja zwariuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj!
    Odpowiadam na ostatnie pytanie- lato trwa: upalne, słoneczne i tropikalne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, ze uda Ci się wypoczac :)

    OdpowiedzUsuń